Tuesday, October 11, 2011

今夜冷静

天气热到不行,干脆剪短发。
以前的我可舍不得。
呼~~清凉许多~~~

*seapark garden*


这次,我的小无敌真的永远都睡不醒了。
病因,小红兵乘我放假回乡的一周,
调兵伐敌,在小无敌里头建家立业,甚至繁殖!!==
龟龟的!!很贵的叻!!
酱会选家!!
大无敌很重又大块,很不方便带出门..
我还是喜欢小块的..可惜..


mathematical modeling, 题目才三句小话居然要我写满整张纸!!
goshh!!!

很久很久没有做integration & differentiation..脑儿卡住, 水洩不通..



饮茶提不了神,喝咖啡提不了身,更加爱睡.. 为什么会反效果的??


今夜回味canon之韵律~



2 heart strings:

if only you know. said...

wa got two 无敌 some more... i think got red ants is bcoz u eat and touch it all the time?? must be for that reason. wah .. lately got so much photos and story to read.. not bad

蓝天 said...

Help me feed Clifford!!
big 1 is newer.. want to improve my level of english..

Post a Comment